3 frågor 3 svar



Emelie om Avslöjar..:
Vad roligt! Kan du inte skänka bort kläderna till de behövande? Det skulle vara snällt. Som du oftast inte är mot de som inte är typ rika, och överdrivet smala..
Menmen, ska du flytta till ett hus eller lägenhet? :) Emelie

Svar: Har en fråga, känner jag dig ? För jag känner faktiskt ingen Emelie, så då kan inte du veta ifall jag är snäll och inte snäll mot de som är ''orika'', sen så har jag kompisar i en massa olika storlekar så bara för att jag är smal och snygg måste inte mina kompisar vara det. Sen ifall jag kännde ett riktigt fetto (vilket jag inte gör som tur är) skulle det vara riktigt skämmigt att vara ute tillsammans med den personen, men nu gör jag inte det så det är inget att vara orolig över. :D
Och jag vet inte vart man skänker bort kläder + att jag är väldigt snål (något jag är stolt över) och ger tyvärr inte ut ut saker och ting. Så du får nog be någon annan att göra det.
Jag ska flytta till ett hus, eller radhus tror jag att det är. ;)
_________________________________________________________________________________________

Emelie om Jag är smal och snygg!:
Who the fuck cares? (Förutom jag dådå) Och killar (vad de än säger) tycker om kurvor, iochförsig kanske du har lite kurvor(?) men usch vad du är smal. Det ser lite uschigt ut.. Alltså* så är du inte Perfect, för att ingen är perfekt. ;) Bara så du vet, Emelie
Svar: Jag har faktiskt svarat på den frågan om vem/vilka som bryr sig, och tänker därför inte göra det igen. Och hur FAN kan du veta att jag är JÄTTEsmal, för det är jag inte. Jag minns faktiskt inte att jag tog kort på min underbara kropp och la ut det här på bloggen... ? Så jag tror inte riktigt att du vet hur smal jag är. Men kan berätta det för dig: Jag är så som man SKA vara! Jag är normalt smal! Sen att du är avudsjuk förtsår jag, kanske för att du är typ mullig/fet och och behöver ''få ut det'' på någon annan... ?
__________________________________________________________________________________________

Emelie om Don´t mess up with me bitchez!:
Alla.. Ooo, så då har ni flera miljoner besökare? o.O Skulle vilja ha en bild på hur många ni har.. :)
Många som inte ens ser dig.. Du är inte värd att se för vissa människor.. Inte iallafall för de människor som är friska i huvudet, och är någonting.. ;) Men jag ser dig, och jag gillar inte helt det jag ser. Men alla har en dålig sida.. Och du vet, eller nej det vet du ju inte. Men du vet att du har en? Nobody is perfect ;)
Hälsningar Emelie! :D

Svar: Eftersom att du skriver på svenska borde du väll kunna läsa språket oxå ? Men det värkar inte så, för att jag skrev aldrig flera miljoner läsare. Men ett par hundra har vi. ;)
HAHAHAHAHHAHA, vet du lilla Emelie, du dissa dig själv, väldtigt kul. Du skrev: '' Du är värd att se för de som är friska i huvudet, och är någonting, men jag ser dig'' Altså är du inte frisk i huvudet...!? Förstår det :) Och jag ÄR värd att se, tusen gånger mer än vad många andra människor i världen är. Och EXAKT ALLA ÄR någonting! Och klart att jag har en dålig sida, och det är jag stolt över! :D Sen har jag sagt det förr: Ingen är perfekt förutom jag! ;)



Här är vår statistik. Vi hade mycket mer läsare förut, men eftersom att vi tog bort bloggen så har vi inte lika många läsare länge. Men statistiken stiger för varje dag som går, så det är lungt! ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men det var ganska taskigt.. Varför är det skämmigt? Det beror väl inte på utseéndet.. De som är jättefula kanske är snällare än en jättesnygg person? Och utseéndet betyder faktiskt inte allt. Och ja, det var inte så snällt att säga att du var underviktig... Men det är faktiskt ganska jobbigt att vara fet! För alla stirrar på en och säger fula saker, och nästan alla klankar ner på de som är det! Och att - som du gör - skäms för att de är med en fet person..

Och jag är så ledsen! Det är väl inte det som betyder..? Alla är också lika mycket värda.. Förutom de som är misshandlare, fjurplågare, mördare m.m!

Och ingen är perfekt ;)

Så jag ber om ursäkt för att jag var lite taskig..

Emelie

2011-07-20 @ 23:40:57
Postat av: Anonym

Det handlar inte om hur man ser ut..

Jag skulle skämmas o vara ute med dig för att du tycker att du är så jävla fucking perfect..

Men du kanske är typ snäll irl.

Men om du är så som du är i din blogg i verkligheten, skulle jag ALDRIG vilja vara din vän.

Tänk om du var feet ? Nu tror jag att du inte är det men om du var det ..

Hur skulle det vara om alla skämdes för att vara ute med dig för hur du ser ut ?

Jag är inte heller fet men jag skäms iaf inte för att umgås med dom som är överviktiga.. Du är inte perfekt !!! Det är ingen.. Du är inte perfekt för du är inte typ "snäll" . Man märker det när man läser din blogg.

Men för ditt eget bästa hoppas jag att du blir snällare... :)

2011-07-29 @ 20:04:28
Postat av: tara

Men gud va patetisk du är ! Perfekt är du verkligen inte spela inte över sådär sheeet tror att du e bomb o så eller? Gumman att vara spiksmal är defenetivt inte sexigt alla killar tänder ju på kim inte victoria? Det viktigaste är inte hur man ser ut utan hur man är på insidan och tydligen så har du misslyckats heeelt på insidan och dessvärre på utsidan också -.- Om du beter dig såhär irl så gillar nog inte dina "vänner" dig påriktigt. Kom inte med massa bullshit senare om att "jooo det gör de visst du vet inte" tro mig ingen gillar en bitch.

2011-08-02 @ 18:44:40
URL: http://tarakaamangar.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland ”bra bloggar” . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

2011-08-02 @ 19:16:51
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: alketa

Jag måste hålla med hon tara asså att vara smal är kanske en efterfråga på top model eller något extremt men inte ens det längre, t.o.m de vill ha mer naturliga kvinnor. Jätte smala tjejer är inte naturliga och du ska trivas med dig själv och inte sträva efter något som inte finns där i ett hav av dåligt självförtroende, för det är nog vad det handlar om här i ditt fall gumman. Usch o fy för alla killar vill ha något o ta på finns ingen som vill ha en jätte smal tjej inte ens en jätte smal kille. Kritik kan va bra faktiskt se det från den ljusa sidan om du vill ha uppmärksamhet så är bra självförtroende på ett bra sätt som visar att du är en bra o omtänksam människa och inte en självisk bitch annars lär du hamna på aftonbladet med rubriken, ALLA i afrika svälter.... så det e upp t dig nu ;)

2011-08-02 @ 19:20:05
URL: http://alketa.blogg.se/
Postat av: [FOTOBLOGG] o livet med ADD Uppmärkssamhetsstörning

Intressant blogg du har !! (:

--------

http://www.sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-linnea-solvesborg-maskros

Skulle bli jätte tacksam om du kan rösta på bilden i länken ovan !! (:



Gå in på min blogg och titta på mina Fotografier. Eller varför inte läsa om hur det är att leva med diagnosen ADD Uppmärksamhetsstörning (och självskadebeteende och deprission). I min blogg hittar du också delar utav Noveller (böcker) jag skrivit och en massa annat bl.a min Tankar och Känslor !!

2011-08-02 @ 19:27:08
URL: http://shadowzplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0