Avslöjar..

Chacha, saknat mig ? Det gör ni alltid ;)

Minns ni att jag hade något på gång som jag inte tänkte berätta ? The secret ? Tänkte avslöja det nu eftersom att nästan alla jag känner ändå vet det. Jag ska flytta. Utanför Göteborg. Eller det tillhör göteborg men ändå inte ? :S Det ligger iallfall en halvtimme utanför.

Men jag kommer INTE att byta skola eller något liknande, utan jag kommer att gå kvar + att min mamma jobbor ju här soo ? ;) Asså inget kommer vara annorlunda lixom, jag kommer att åka fram och tillbaka till Gbg everyday!

Det låter nästan som att jag typ ska flytta till en annan stad, men det kommer jag ju såklart inte! :D


Jag kommer att flytta i augusti, men när i augusti är inte riktigt bestämmt än.
Eftersom att vi ska flytta ganska så snart, så har vi ''tömt'' vårt hem. I mitt rum finns det bara en säng, samma i mina föräldrars rum och i vardags rummet har vi bara tvn och en madrass att sitta på -.-'

Nu måste jag tömma min garderob oxå, slänga det jag inte vill ha och spara det jag vill ha. Sen får jag packa ner hälften av kläderna jag vill ha. ;)

Ha så kul nu bitechezz!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Just nu har jag en tävling där man kan vinna smink från e.l.f cosmetics i min blogg, var gärna med :D

Kram

2011-07-07 @ 16:30:19
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad roligt! Kan du inte skänka bort kläderna till de behövande? Det skulle vara snällt. Som du oftast inte är mot de som inte är typ rika, och överdrivet smala..

Menmen, ska du flytta till ett hus eller lägenhet? :) Emelie

2011-07-20 @ 00:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0