Jag är smal och snygg!

Har gått ner 3 (!) kg sen skolan slutade,och jag har lixom INTE gjort någonting (altså tränat eller något liknande) har bara sutit hemma och ätit en massa skit. Och jag som trodde att jag typ gått upp i vikt!? :O

Men om man är så snygg som mig så kan man ju såklart inte gå upp i vikt. Stackars er andra som gör det! :( Skulla absolut inte vilja vara som er. Men det går faktiskt inte alltid att vara perfekt (om man inte är mig altså) ;)

Medans ni får slita ihjäl och svättas ihjäl för att gå ner i vikt, behöver jag bara sitta hemma och inte göra någonting, jag behöver inte äns tänka på det lixom, haha! :D i´m soo good!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Who the fuck cares? (Förutom jag dådå) Och killar (vad de än säger) tycker om kurvor, iochförsig kanske du har lite kurvor(?) men usch vad du är smal. Det ser lite uschigt ut.. Alltså* så är du inte Perfect, för att ingen är perfekt. ;) Bara så du vet, Emelie

2011-07-20 @ 00:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0