Love you to!



Ester Hammar om Avundsjuka läsare!:
Vem är det som är så jävla feg att den inte vågar skriva sitt namn?
Jag tror faktiskt att ingen som läser denna blogg gillar den, Du antyder att du är så mycket snyggare än alla andra, då är alla andra skitfula.
Jag skulle nog precis som i en annan vacker kommentar, jämföra dig, med mitt rövhål.
Och det blir bara pinsamt, för du är inte ett dugg jävla snygg, och även om du nu skulle ha varit snygg, så behöver du ju inte bete dig som värsta divan, jag tror att du är jävligt osäker på dig själv, att du faktiskt tar åt dig av kommentarerna, och sen så måste du skriva att du är "såååå jävla snygg" och "såå jävligt mycket bättre än alla andra"
för att du inte ska tappa självkänslan, jag tycker synd om dig. För du har redan tappat självkänslan, gumman, annars så skulle du inte behöva göra detta, sjunka till denna låga nivå.
Puss/ Ester

Svar: HHAHAHAH, lilla gumman, skulle jag haft dålig självkänsla skulle jag aldrig ha laggt upp bilder på mig själv.
Så för att man ska ha bra självförtroende ska man säga att man är ful då, för att om man säger att man är snygg så betyder det att man är osäker på sig själv.. ? :S Haha nej, så är det nog inte! Men du får fan tro vad du vill, men tro mej, jag vet bäst själv! ;)


Kommentarer
Postat av: linnea aidas bebe<3

hej ester?! Ärligt talat så serriöst vem tror DU att du är, asså aida är jävligt snygg även om man inte alltid ser det på alla bilder! och om hon nu tycker att hon är bättre och snyggare än alla andra så får hon väll tycka det?! det är lixom hennes blogg o hon skriver! om du nu tycker att det e så jobbigt att hon är så underbar så kan du då sluta läsa hennes blogg om du nu vill det! för ingen har bätt dig läsa den! :O

2011-10-07 @ 19:58:13
Postat av: Ester

Nej, ingen har bett mig göra det, men det är just det,jag kan inte sluta läsa den, för, ni vet, ett gott skratt förlänger livet, och när jag läser denna bogg så kan jag ibland börja skratta tills jag gråter, och då så skrattar jag åt er, inte med er.

Men jag håller på att fixa en blogg, så då ska ni få se mig, och det skulle kunna hända att ni får några riktigt smaskiga bikinibilder, så jag rapporterar när den är färdig!



Puss :)

2011-10-12 @ 15:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0