Avundsjuka läsare!



Märks att ni kan kommentera (lite grann iallfall) trots allt. Grattiisssss ? HAHAHA. Patetiska läsare! Att ni ska vara så jävla avundsjuka, jag är ju inte förvånad men varför är det så himla svårt att erkänna det istället för att skriva en massa skit som inte äns är sann.

Sen att ni kallar mig och Offi för fula bevisar ju bara att ni är hur jävla svaga som hälst. Vi visar upp oss och lägger upp en massa bilder på oss själva på internet, som vem som hälst kan se, medans ni inte äns kan skriva erat namn. Haha det säger ju allt lixom!?
Vi är ju iallfall stolta över hur vi ser ut, men ni kan inte äns stå för vad ni säger... Men tydligen får man inte vara stolt över hur man ser ut..!? Bara för att ni har dåligt självförtronde måste väll inte vi oxå ha det !?

Och bara så ni vet så kommer vi ALDRIG att ta åt oss från sånna som sitter och skriver skit bakom skärmen, och helt anonymt! ;)

PUSS PÅ EEERRRRRRR! <3
HAHAHAHAHAH.

Kommentarer
Postat av: maya

Du kallar dina läsare patetiska ? Va ens glad att vi läser din blogg. Eller du vill kanske att vi ska sluta ? ¨



Neej tror inte vi är avensjuka på dig . du är inte så fin som du tror . Man märker inte ens till ditt utseende för att du har inte ett så jävla fin som du tror, ser ut som en normal jävla männsika. Varför är du just så fin och alla är så jävla avenskjuk på dig ?

tycker du är såååå pinsam .

2011-10-03 @ 21:37:17
Postat av: Ester Hammar

Vem är det som är så jävla feg att den inte vågar skriva sitt namn?

Jag tror faktiskt att ingen som läser denna blogg gillar den, Du antyder att du är så mycket snyggare än alla andra, då är alla andra skitfula.

Jag skulle nog precis som i en annan vacker kommentar, jämföra dig, med mitt rövhål.

Och det blir bara pinsamt, för du är inte ett dugg jävla snygg, och även om du nu skulle ha varit snygg, så behöver du ju inte bete dig som värsta divan, jag tror att du är jävligt osäker på dig själv, att du faktiskt tar åt dig av kommentarerna, och sen så måste du skriva att du är "såååå jävla snygg" och "såå jävligt mycket bättre än alla andra"

för att du inte ska tappa självkänslan, jag tycker synd om dig. För du har redan tappat självkänslan, gumman, annars så skulle du inte behöva göra detta, sjunka till denna låga nivå.

Puss/ Ester

2011-10-05 @ 08:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0