Jag är en ängel!

Anonym om Tröga människor! -.-':
Skulle du vara "Kissie smal" men fin/snäll på insidan så skulle nog många gillat dig . Du ju normalt smal men dålig på insidan. Och exakt som Tara sa i ditt inlägg "3 frågor 3 svar" så vill ingen vara kompis med en bitch..
Och exakt som Tara, så tror jag faktiskt inte heller att dina vänner gillar dig... För det är sant , ingen gillar en bitch! (Som Tara sa.) :P

Hahahah, nu har jag typ sagt allt som Tara har sagt men jag tyckte att hennes kommentar var bäst i d inlägget och jag kunde faktiskt inte säga det bättre själv :D
Svar: Haha. Asså för det första så: kom på något eget att säga! -.-'
Och jag är så ''fin och snäll'' på insidan som man kan vara soo shut up! Sen hur fan kan du/ni veta att mina vänner inte gillar mig ? Världen kryllar av en massa olika människor så jag kan lika gärna ha vänner som är exakt som mig (Atlså ''bitchiga'') För det är tydligen det jag är ? :S Så om mina vänner inte skulle gilla mig (vilket de gör) så skulle de inte gilla sig själva.

Men nu är jag såklart inte bitchig eller så lixom. Jag är ju hur snäll och söt som hälst !? (a) Jag är ju typ värsta ängeln! :D Fast det behöver jag nog inte säga för det vet ni redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0