Tröga människor! -.-'








Svar: Vad fan är det ni där ute inte fattar. Sicket jävla tjat det ska vara om det här med smal och fet. JAG ÄR INTE JÄTTEJÄTTEJÄTTE SMAL! JAG ÄR NORMALT SMAL! Så som alla normala männsikor är. Jag är lixom inte Kissie smal (usch) Jag är som typ kenza, som vilken jävla människa där ute. Spinkisar är fan det värsta som finns! Så varför skulle jag vilja vara något jag hatar/tycker är jättefult/äckligt. Måste jag ta kort på min kropp för att ni ska fatta !? För det värkar så!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du vara "Kissie smal" men fin/snäll på insidan så skulle nog många gillat dig . Du ju normalt smal men dålig på insidan. Och exakt som Tara sa i ditt inlägg "3 frågor 3 svar" så vill ingen vara kompis med en bitch..

Och exakt som Tara, så tror jag faktiskt inte heller att dina vänner gillar dig... För det är sant , ingen gillar en bitch! (Som Tara sa.) :P



Hahahah, nu har jag typ sagt allt som Tara har sagt men jag tyckte att hennes kommentar var bäst i d inlägget och jag kunde faktiskt inte säga det bättre själv :D

2011-08-02 @ 23:56:54
Postat av: HAHA

*Verkar ;P

Plus, normal smal när man är typ 12-13 år 39-47 kanske. Men det beror ju också på hur lång man är.

Och på det man har sett på vissa bilder är att; du inte är normal smal. Du är UNDERVIKTIG. Plus att du snackar ju ner på tjocka människor hela tiden! Då kanske du inte är snäll?

2011-08-07 @ 23:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0