You know my name, not my story

Fy fan vad dagen segade! Jag trodde nästan att den aldrig skulle ta slut :o
Har Science (NO) prov nästa vecka. Men skolan har ju precis börjat! Vem ger oss prov efter typ 1 vecka? Vi har ju inte ens hunnit lära oss något :o Men över till något roligare.
Efter skolan så hängde jag och Amanda med Sara hem. Först käkade vi och kollade på tv. Sedan spelade vi något lamt spel. Därefter kom pappsen och hämtade oss. När Amanda hade fått skjuts hem så åkte jag och pappsen till M&M (mormor & morfar) eftersom att pappa skulle ge morfar en spruta. Han har ju nyss legat på sjukhus i en månad, tänker inte förklara varför. Efter drygt 1 timme åkte vi hem. Så nu har jag varit hemma i några minuter. Ska träna en stund, och sedan ska jag se om jag har några läxor.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0