What can I say

Idag gick jag hem till Amanda vid tolvtiden. Det var hur jävla varmt som helst ute. Höll typ på att bli stekt :o
Vi var ute och tog en massa bilder i värmen, och därefter traskade vi iväg till affären där vi köpte två paket glass. Sedan satt vi och tjockade oss framför datorn hemma hos Amanda. Vi kollade bland annat på en massa pinsamma bilder på oss från förra året. Gud vad man har förändrats!

Nu har jag precis städat och ska snart träna. Tänker försöka bränna alla kalorier efter den där glassen ;)
Men först bjuder jag på lite bilder.









Jag vet att det ser ut som om jag sitter och skiter på dom sista bilderna. Men nej... det gjorde jag inte. Det var bara meningen att det skulle se ut så ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0