Köpa. Shoppa. Slösa pengar.

Cha alla (som inte är lika vackra som jag) där ute!

Igår åkte jag och min mamma till stan för att kolla på lite ''vinter saker'' som mössa, vantar hanlsduk och sånt. Jag hittade faktiskt ett par fina vantar och en mössa men var inte riktigt säker på om jag skulle köpa de så vi gick vidare för att kolla, men då fick lite fel saker följa med hem istället.. (hehe)
Så jag glömde helt bort att kolla efter mössa och vantar, men jag kanske ska åka till Allum med Lollo på Fredag och då tror jag att jag antingen köper eller kollar och köper lite senare... får se. ;)
Detta köpte jag:



Det kanske inte är världens finaste tröja men det är alltid bra att ha en stor, mjuk och skön tröja ibland, när man typ inte orkar ta på sig något jättefint eller så, så är det faktiskt alltid bra att ha sånna tröjor. ;)


Det ser typ röd ut på bilden men den är egentligen mörk rosa, skit snygg färg!



Jag hatar sånna tröjor med sån ''hals'' men jag tyckte att den var ganska så snygg annars, så jag gjorde som de smarta och vackra tjejerna som mig skulle ha gjort:


Klippa! Klippte till den, smart va ? :D Den blev såå mycket snyggare!

UTSÄKTA BILDKVALITÉN MEN JAG HITTADE INTE MIN KAMRA!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0