Anledningen till att du har fult rum är att du är ful själv!

ChaCha gullungar! (fast inte gulligar än mig såklart)

Idag har det typ varit en ganska seg dag. Har inte gjort så mycket, nästan inget alls... ? Har typ bara suttit vid datorn lixom och typ pratat med folket medans mina föräldrar jobbat med huset. Det är fortfarande en massa saker vi ska göra om och så, så det är fortfarande inte klart.
Och det är fortfarande saker vi ska köpa in och så, som tex. saker till mitt rum, det viktigaste av allt lixom!

Mitt rum är absolut inte klart än. De som bodde här innan vi flyttade in hade små barn, och självklart hade barnen ett eget rum (det som är mitt nu). Och de hade ju skit snyggt tapet lixom...Haha nej verkligen inte, typ barn tapet lixom, så jag ska såklart byta nu och igår efter skolan åkte jag och köpte tapet till mitt rum, skit snyggt är det!
Hur det kommer bli/hur jag kommer gör det säger jag inte, utan det får ni se sen när det är klart. Kan ju säga att det kommer blii skit snyggt iallfall. ;)
Snygga tjejer måste ju ha snygga rum oxå! ;)

Den jag har nu:



Köpt:




 

Kommentarer
Postat av: Noona

Haha snygg blogg :))

2011-09-18 @ 17:35:09
URL: http://soshiiz.blogg.se/
Postat av: hello

hejhej vad står det på tapetet du har köpt

2011-09-18 @ 18:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0