Svar till upprörd läsare



Offi svarar:
Nog är det hemskt alltid hur djur behandlas. Men vem har sagt att kaninerna har suttit ihopklämda och käkat på varandra? Dom får ju bo i varsin bur. Men om dom nu skulle bo ihop och "slagsmål" skulle uppstå så är det väl klart att uppfödarna särar på dom? :s Sedan tar dom livet av kaninerna på ett snabbt och smärtfritt sätt så att dom inte behöver lida. Så förutom att dom dör i förtid så får dom leva ett i stort sett normalt liv. Men bara för att en del av er läsare verkar bli så upprörda över att jag köper pälskläder så tänker jag inte säga om det är fake eller äkta nästa gång jag köper något med päls.


Kalla mig inte djurplågare... för jag älskar djur. -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0