Onsdag

Asså sry för att jag inte typ bloggade igår men fick dataförbud (i en dag.. ?)  nödvändigt lixom ? Jag fattar inte äns varför man får dataförbud.. Aja, har inte hänt så jättemycket, bara det att jag är typ skit stressad nu för tiden, skit jobbigt, för det värsta jag vet, det är stress!

Ialf, i onsdags, sista lektionen i skolan hade vi elevensval och då har jag och Lollo valt bild, det är faktiskt mitt favorit ämne, för då sitter man bara och tar det lungt lixom, man jobbar inte eller någonting utan man sitter bara och målar, något vissa brukar göra på fritiden lixom... !?

Så vi skulle gå ut och ta lite höst bilder, kan det blir bättre lixom ? Jag verkligen ÄLSKAR att ta bilder, gör det även om ingen ber mig att göra det lixom...


Lollo tog lite höstbilder med kamran vi fick av läraren, medans jag tog lite bilder på oss med min Iphone ;)


Detta hade jag på mig i Onsdags! Lite änkla och sköna kläder, och så klart min fina bruna och skit snygga väska. Älskar den! Från Esprit!


Eftersom jag täckte över mitt ansikte på förra bilden så måste ni ju lixom få en annan bild på vackra o söta mig. Men nu tycker jag inte att ni ska bili FÖR avundsjuka men asså jag förstår om nu inte kan. ;)


Avslutar med en bild på mig och lollo!

Eftersom att jag har haft dataförbud så har jag väldigt mycket och göra, och måste göra det nu lixom, så jag tror inte jag kommer blogga mer idag. 

PS: Ska börja fixa en ny header + lite ändringar på designen nu i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0