Jag skulle plocka blommor och binda dig en krans, Men marken den var frusen och inga blommor fanns.

Usch!
Det är ju fan höst nu :o 1 september. Imorse var det jätte kallt, så det märktes verkligen att sommaren tagit slut. Dessutom börjar det bli mörkare på kvällarna... eller det är väl inte bara jag som tycker det? Hösten är nog den sämsta tiden på året. Varför kan inte vintern komma direkt istället? Det är faktiskt mycket mysigare att vakna upp invirad i ett varmt duntäcke en kall vintermorgon och se ett vackert vinterland utanför sovrumsfönstret :D Jag kan nästan inte vänta tills den första snön faller. Fast det lär väl dröja ett bra tag. Och när det väl är vinter så kommer jag antagligen längta till sommaren. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0