Jag är snygg och perfekt!

Asså jag har så sjukt mycket läxor och prov nu för tiden. Jag hinner lixom inte göra någonting. Förra veckan i fredags hade vi NO prov och idag hade vi engelska prov och redan på torsdag (nästa torsdag) ska vi ha SO prov... om man inte räknar med alla läxor oxå.. -.- VAD FAN ÄR DETTA LIXOM ? Är det bara vi som har så jävla mycket skit ?

Har inte gjort ett skit denna veckan förutom att plugga då, så jag har lixom inget att skriva om...



Bjuder på en underbart vacker bild på mig. Asså man kan lixom inte bli snyggare än mig, det är bara att erkänna! Jag är lixom så sjukt perfekt! Jag kommer att gå långt med detta utseéndet. :D


Kommentarer
Postat av: snyggare än dig!

haha verkligen?

2011-09-28 @ 20:45:39
Postat av: Hahahaha

japp, verkligen erik ;)

2011-09-29 @ 17:33:22
Postat av: Daniela

Haha du måste skämta ?

Ingen är perfekt så du är absolut inte perfekt.

Tycker inte du är nå snygg alls :)



Vet inte om du är seriös eller inte, men om du är seriös är du bara patetisk :)

Puss

2011-09-29 @ 19:06:00
Postat av: lovisa

HAHAHAHAHAHAHAH jag dööör x'D

du säger att du är så sjukt snygg, men NÄÄÄ DET ÄR DU INTE !!!!!

2011-09-30 @ 15:22:20
Postat av: Anonym

är du serriös? du är fan inte snygg HAHAHA, men även om du tycker det sluta skryt ? för du kommer inte komma nån stans med ditt utseende.

2011-10-02 @ 11:05:09
Postat av: Emelie

Men Aida kanske inte är jättesnygg, men hon är faktiskt snygg!! Det måste ni erkänna, och alla har sina brister. Ni är ju faktiskt inte bättre själva när ni håller på så!!??

2011-10-02 @ 19:29:44
Postat av: Anonym

STEEEEEEENFUUL ! Mitt rövhål är snyggare än henne .. Helt seriöst .. En dålig personlighet kan förstöra ett fint ansikte.. O din personlighet är ju åt helvete så ditt utseesnde är ju inte finare.. :)

2011-10-04 @ 16:54:47
Postat av: ..

Du där uppe, jag håller med dig, först läste jag bara detta men sedan när jag läste allt annat så liksom bara, ahha, kej, snäll hon e då?

2011-10-06 @ 18:50:18
Postat av: Louise

Asså låt henne vara det är hennes liv, och om tycker hon är snygg. Vad har det med dig att göra???

2011-10-14 @ 22:11:54
URL: http://louiselee.blogg.se/
Postat av: Eyy du där uppe !

Vafaan e d med dig ! Asså Jag snackar med dig louise ly ! Du ser vad hon skriver men du är ändå på hennes fkn sida, d ger henne mer självförtroende och hon fåår ba mer luft i sig ! Idiot, d räcker så mycket som hon skriver låt d inte bli värre. . Du typ snacka om henne i skolan men du är på hennes fkn sida ! STÖRDA KINES ! -_-'. men väx några centimeter så kan vi snacka !

2011-10-23 @ 00:54:06
Postat av: Louise

Asså, du vet att du bara säger det för att få uppmärksamhet-_-'

UPPMÄRKSAMHETSBARN!

2011-10-26 @ 18:00:11
URL: http://louiselee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0