Jag är en människa, inget annat!

Asså shiet, sitter här och ''försöker'' plugga (genom att sitta vid datorn, haha). Jag har lixom 31 (!!!) glosor och en hel jävla text att översätta i spanska! Vad fan tror de att vi är lixom ? Jag tänker absolut inte sitta och försöka lära mig det där, varför kan man inte få typ 5 glosor ? det räcker väll lixom ? Hell no lixom att jag ska försöka lära mig 31 glosor!

Ett bra sätt att lugna ner sig är att göra som mig: Lyssna på musik! :D Vad skulle vi människor göra utan musik lixom ? Stackars de fattiga ungarna som levde för flera år sedan som inte hade någonting, typ som tv dator radio osv. Haha gud så efterblivet lixom. Vilket liv de hade, usch! Skulle absolut inte vilja leva på deras tid...!

Ialf, har det bästa sättet för att slippa läsa en tråkig onödig läxa och sitta vid datorn istället men ändå klara läxan/provet/förhöret:



Skriva på handen!
Nu får jag ju såklart inte plats med alla 31 glosor på handen men lixom man kan ju skriva några och få några rätt iallfall och sen kan man ju typ träna på 5 stycken så klarar man sig rätt så bra iallfall.

(Vet att det är en dålig bild. ''Datorbild'' Men just nu kan jag inte göra något åt det. SRY.

PS: Texten blev typ spegelvänd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0