Hejdå dåliga bilder!

OMG! Fick precis ett brev om att min Iphone har kommit, så jag ska ut och hämta paketet snart! Fyfan vad jag har längtat efter att få den! :D Har man råd så har man lixom. Ni andra fattiga barn som inte har det.. aa... så synd för er! :D Men sen så kan jag ju faktist erkänna att jag inte vet hur man typ installerar den eller vad fan det är man nu ska göra...? Kommer nog ta hjälp av någon som har en Iphone och kan detta, som typ Offi ? ;)

Just nu är min kompis här, hon har kommit från en liten stad här i Sverige (usch små städer är ju fan det värsta) och ska vara här under helgen.
På tal om små städer så är det faktiskt bara för sånna fattiga ungar som inte har råd att bo i typ större städer med centrum och en massa annat ''lyxigt''. Asså usch tänk att det lixom inte änns finns typ shopping ställe som typ Nordstan eller så, hur fan klarar man det lixom, det kanske finns typ små kläd affärer men det är ju typ sånna små fattiga affärer typ som bara har skräp... ?

A ialf, små städer är inget för moi lixom!



Vet att det är en dålig bild men lixom nu kommer min Iphone och då kommer det bli en massa bra bilder. Och en massa bilder på underbara och vackra mig ;).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Öhm..?? De riktigt rika jävlarna tycker bara att nordstan är skit! Du vet nordstan är ingenting emot det rikktigt lyxiga!

2011-09-03 @ 15:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0