Ibland så måste man göra saker man inte gillar..

Asså shiieet, nu när jag typ kollar igenom bloggen så har jag nästan inte bloggat alls. Någon som typ vill skälla ? Haha nej jag försänar inte det lixom, en sån vacker, smal, snygg och snäll (?) männsika som mig försänar inte det. Vad jag än jag gör, gör jag alltid rätt, det ska ni veta! ;)

Idag så stannade jag hemma för jag är typ jättesjuk, eller jag var värre igår kväll men idag känner jag mig lite bättre. Men jag var fortfarane lite halvtsjuk typ, och det blåser och regnar skitmycket idag, och vi skulle typ gå runt delsjön idag med skolan lixom. 

Usch asså, att GÅ/SPRINGA är det värsta jag vet speciellt i skogen, fy fan asså.
 Sen så behöver jag lixom inte gå ut och träna eller så för jag är redan smal och vacker, så lixom ifall jag skulle gått ut så skulle jag bara blivit mer sjuk typ..

Så mamma tyckte att hennes ängel skulle stanna hemma idag! :)

Nu måste jag verkligen gå och plugga, har typ ganska mycket läxor jag måste göra, sen så är jag inte klar med saker jag egentligen skulle varit klar med förra veckan, så aa.... :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0