Hats

Slutade ju 11:45 idag. Och eftersom att jag inte hade något speciellt för mig så åkte jag till IES för att hälsa på. Fick i alla fall ett varmt välkomnande när jag kom dit. Några verkar visst ha saknat mig ;) När Amanda och Sara hade slutat så åkte vi in till stan. Egentligen så orkade jag inte eftersom att jag var tvungen att gå runt med min 100 kg tunga väska. Så vi var inte i stan så jätte länge, utan bestämde att vi skulle träffas imorgon istället. På väg till busshållplatsen gick jag och Amanda förbi affären Accessorize där vi stannade och tog lite bilder.

Nu ska jag kolla på TVD!








Kommentarer
Postat av: Daniela

Va ful du är :D

2011-09-30 @ 20:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0