Fredags

I Fredags åkte jag och Lollo till Stan. Hon hade ett presentkort på Make up store, så hon blev sminkad och så, samtidigt som de sminkade henne fick man ju lära sig lite nya saker oxå, så det var ju bra! ;) Vi köpte oxå lite saker. Både jag och Lollo köpte en skarf.
Sen åkte Lollo hem och jag stannade kvar en stund eftersom jag väntade på att mina föräldrar skulle hämta mig, hittade då en tjock halsduk till vintern, som jag köpte. ;)
Visar det i ett annat inlägg imon.


Precis innan de började sminka henne.

Resultat:


:thumbup:



Avslutar med en vacker bild på mig. ;)


Kommentarer
Postat av: hahahah stenful

fot + fisk x missbildad groda = sassa

2011-09-25 @ 14:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0