Första dagen

Idag började jag på Kärralundsskolan då. Jag trivs redan sjukt bra, och alla är jätte snälla. Det känns väl lite annorlunda eftersom att det är så mycket svenska helt plötsligt. Dessutom är engelska lektionerna väldigt lätta. Men jag vänjer mig antagligen. Saknar dock Amanda, Sara, Sanna, Erik och alla andra underbara personer på IES. Men det är ju förstås väldigt skönt att slippa en del personer också.

Har precis kollat på Idol med Melissa, och nu ska jag plugga lite innan jag går och lägger mig.




Kommentarer
Postat av: sanna<3

saknar dig så otroligt mycket offi! du anar inte :'( :'( <33

alla minnen, allt!

bra att du trivs iallafall, älskar dig <3

2011-09-28 @ 10:25:04
URL: http://sannakader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0