FML

Nu har ju Sassa fått en iPhone. Själv har jag ju inte fått tillbaka min, och jag kommer ju inte få tillbaka den heller. Så gissa om jag är avis nu? Snart köper jag en iPhone 4 bara för att jag inte orkar vänta tills 5an kommer ut! :/ För tillfället har jag en ful, rosa sony ericsson W580i. Den ser ju typ ut som min första mobil :s Jag kan absolut inte ta upp den på bussen/spårvagnen eftersom att jag skämmer ut mig totalt om jag går runt med den. Folk skulle ju stirra som idioter :o

Denna har jag nu... stackars mig :(


Och den där lilla fula röda "saken" fick jag när jag var 8/9. Hade den dock bara i några månader innan jag fick en ny. Sedan tog brorsan över den. Piiinsamt? ;)

Mobiler med knappar är ingenting för mig. Touch ska det vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0