Brunch

Åkte in till stan och åt brunch på Park Avenue med Mami och moster i förmiddags. Det var sjukt gott! och jag tror aldrig att jag har varit så mätt :o Usch... att vara proppmätt är nog den äckligaste känslan som finns. Man mår illa, det känns som att magen sväller upp och man känner sig så sjukt fet och vidrig :( Tänker aldrig mer äta mig så mätt!

När vi hade hunnit smälta maten lite så gick vi runt i stan i 3 timmar. Hoppas att jag blev av med några kalorier då. Hittade i alla fall en skit snygg jacka (Jofama by Kenza) som jag har varit lite smått förälskad i ett tag nu. Så när jag visade den för mami så lovade hon att jag skulle få den. Hihi :D



Vilken är snyggast? Jag tror nog att jag är mest inne på den bruna faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0