Blogga med en Iphone.. ?

Asså shiet, har jag typ inte bloggat på en vecka eller vad ? Det var ju ett tag sedan, eller ?
Asså sry lixom men jag har verkligen mycket att göra.

Har iallfall fixat min Iphone nu för man var typ tvungen att fixa något skit innan den skulle börja funka typ så nu har jag gjort det och allt är klart.
Väntar bara på mamma som ska åka och köpa ett skal till mig nu direkt efter jobbet. Sen måste jag ju fixa typ ett abonnemang oxå... Vet inte riktigt vilket jag ska ha, nån som kanske kan hjälpa lilla vackra mig ? :D

Asså idag i skolan tänkte jag typ blogga med min Iphone men det gick lixom inte att skiva, det går bara att skriva rubrik och sen ladda upp bilder...eller inte äns det tror jag.. ? Nån som typ är smart (som mig) och vet hur man ska göra ? För lixom man kanske måste ladda ner ett speciellt program eller bli medlem någonstanns eller så.. ?
För asså lixom om ni vill att jag ska blogga mer och så, så måste ni ju lixom hjälpa mig lite oxå !?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0