Bad hair day

Dagen började verkligen inte bra. Jag skulle egentligen gå upp kl 5 eftersom att jag skulle träna. Men jag försov mig till kl halv 7 (!). Så jag fixade mig på typ 15-20 minuter, och sedan övertalade jag mami om att jag skulle komma försent om hon inte skjutsade mig och Amanda till Redbergsplatsen där vi skulle möta Sara ;)
Det regnade jätte mycket, och när vi kom fram till skolan så var min frisyr en enda stor katastrof. Vi skulle ju ta skolfoto idag också, och mitt hår hann inte torka tills dess. Så jag blev nog inte speciellt vacker på fotot ;) Missade 2 lektioner eftersom att fotografen var så seg också. Skönt :D

Efter skolan tog jag en sväng förbi H&M och köpte ny hårfärg. Färgar nog håret imorgon eller på lördag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0