Ung & bortskämd?



Offi svarar: Jag skulle inte kalla mig själv bortskämd egentligen. Har man råd så har man? Dessutom jobbar min mamma i en sko affär, så vi får ju 30 % rabatt. Sedan vet jag att många av mina kompisar också tycker att jag är bortskämd. Det är något jag får höra väldigt ofta. Men jag ser det inte som en dålig sak. Jag delar i alla fall med mig. Så fort jag inte vill ha något så ger jag bort det till mina kompisar. Och är det något jag verkligen älskar så är det att skänka/ge pengar till fattiga. Det är så sjukt kul att göra andra glada. 


Kommentarer
Postat av: Magda

Äh!

Skitbra o vara bortskämd ju, high five på den!!

2011-10-31 @ 11:22:08
URL: http://magdaforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0