Stan med älsklingar

Idag åkte jag till stan med Sara och Amanda. Vi gick först runt och tittade i lite olika affärer. Jag köpte ett snyggt linne som jag kanske tar kort på senare. Sedan tänkte jag köpa en pälsmössa också, men när vi kom till affären där mössan fanns så stod en grupp människor där och demonstrerade mot pälskläder och sånt. Så eftersom att jag inte ville göra dom allt för upprörda så sket jag i mössan. Därefter gick vi till ett mysigt café och tog en liten fika. Köpte en jätte god morotskaka! Ibland får man faktiskt ta och unna sig något gott ;) När vi hade ätit upp och hunnit smälta "maten" så gick vi runt på göteborgs gator och bara pratade. Nu ska jag ta och vila mig en stund, och sedan går jag kanske ner till Melissa.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0