Mini ''shopping''

Idag efter skolan åkte jag till stan (igen) för att kolla på lite kläder och så men hittade ingenting. -.- Blir så jävla sur, vad fan är detta, antingen finns det inte i den färgen jag vill ha eller så finns inte min storlek, blir så jävla trött på det! Funderar på att beställa hem kläder nu istället och om de nu är fula eller inte passar så är det ju vara att skicka tillbax de igen, då får man ju åtsminstonde storleken och färgen man vill ha..!

Men jag köpte iallfall lite små grejer.. Man kan ju inte åka hem utan något, man måste ju köpa någonting, även om det är något litet ;)






Haha blillig H&M parfym då, men luftar skit gott och alltid bra att ha. ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Blogga meer!! Älskar bloggen<3

2011-10-09 @ 12:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0