Länge sedan ?

Vi har fått väldigt många kommentarer, men hinner tyvärr inte svara på alla, speciellt när det nästan bara är en massa som bara är avudsjuka som kommenterar, men det är inget vi kan hjälpa. ;) Men tänkte bara svara lite snabbt på några kommentarer vi fått.





Sassa svarar: Aw Tack! :D Man blir ju faktiskt glad när man får sånna här kommentarer, trots att jag redan vet att jag är fin, snygg perfekt... men det är alltid kul.



Sassa svarar: HAHAHAHH, pinsamt, du vet väl att jag ser att det är två HEELLLT olika IP adresser ? Jag ser ju att det inte är samma person, altså Annie, som har skrivit. Varför är ni läsare sååå dumma egentligen ? :S Jag tycker ni behöver en ''privat lektion'' (RRAAWWR) av moi ;) För om det finns sånna smarta personer som mig, varför då inte lära sig saker och ting av mig.. ? En snygg ''lärare'' behövs alltid! ;)



Sassa svarar: Hahah, tycker ni inte att denna kommentaren var kul ? haha det tycker jag iallfall.
''du ger henne mer självförtroende'' För det första så tar jag ALDRIG åt mig av skit ni skriver till mig/oss här på bloggen, så ni ger mig varken mer eller minde självfötroende, sen så har jag tillräckligt bra självförtroende, för varför skulle man äns ha dåligt självförtroende när man ser ut som mig lixom ? Sen så är det ju klart att jag blir glad när jag får snälla kommentarer!

Roligast av allt du skrev var ju: ''hon får ju bara mer luft i sig'' hhahahah, jag har tillräckligt med luft för att överleva älskling. Så jag behöver varken mer eller mindre. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0