Friends with benefits

Igår åkte jag till IKEA på morgonen för att titta på nya saker till mitt nya rum. Tar kort senare när sakerna har köpts ;)

När jag hade kommit hem så åt jag lunch och strax därefter ringde Louise och sa att vi skulle ses för att vi skulle sova över hos Hannes med Alicia, Herman, Erik, Enzo och Erik :) Så jag fick stressa sjukt mycket eftersom att jag bara hade en kvart på mig och jag skulle hinna duscha innan. När vi kom till Hannes så tittade på först på en "rolig" skräckfilm om en mördartomte. Rätt så löjligt faktiskt ;) Och den var inte speciellt bra. Sedan gick vi ut, köpte godis, tittade på film igen och pratade om sjukt mycket som hänt. Efter några timmar gick alla utom jag, Lollo och Hannes ut för att hoppa studsmatta. Vi var kvar i köket för att laga mat. Eller Lollo och hannes stekte hamburgare och jag tittade på. Jag hör liksom inte hemma i köket ;) Hur som helst så gick det några minuter och sedan började en hamburgare brinna. Lågan var verkligen jätte hög och stor så jag trodde att vi skulle elda upp hela köket. Därför sprang jag ut i panik och försökte ropa på dom andra, men jag fick bara fram hostningar eftersom att jag skrek och hade massa choklad i munnen. Hehe ;) Lollo och Hannes lyckades i alla fall släcka elden. Sedan åt vi, kollade på skräckfilmer, dygnade och hade jätte mysigt. Nu försökte jag göra en lång historia kort, vilket gick sådär då.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0