Fobier

Ska ta en liten promenad nu. Jag går ut och går varje kväll eftersom att det är bra med frisk luft. Man blir inte förkyld lika lätt då, och är det något som jag har fobi för/hatar så är det förkylningar! Därför tycker jag oftast att det är fruktansvärt jobbigt att åka buss eller spårvagn. Det är ju nästan alltid där som man blir smittad. Och nu när "vi" ändå är har tagit upp ämnet så är det en till sak jag har fobi för. Nämligen att spy. Jag har själv inte spytt på säkert 8-9 år, och det är jag väldigt glad för. Sedan förstår jag inte vitsen med att köra ner två fingrar i halsen! Träna om ni nu ska gå ner i vikt. När man spyr så blir tänderna dessutom gula på grund av magsyran. Och hur snyggt är det med gula tänder?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0