Erkänn bara att ni älskar oss!?

Jag är så jävla arg just nu och orkar absolut inte blogga, så därför får detta bli ett tråkigt och ''argt'' inlägg! -.-

Jag är bara så trött på att vissa är som de är! Haha det där kanske låter konstigt men jag är fan det! När ska man växa upp egentligen !? Varför ska vi få göra allt jävla jobb ? och då menar jag exakt allt!

Som ni kanske märker så är jag inte på världesn bästa humör just nu... någon som vill slänga in en snäll och lika underbar kommentar som mig, kanske får mig på bätte humör då... ? I know you want! ;)

Haha, asså jag förstår inte varför ni läsare har så svårt för att erkänna att ni älskar oss ? Så svårt är det väll inte, elr ? Man ska faktiskt vara stolt över det man tycker och det har jag nog sagt tidigare. Varför ska man inte älska sånna vackra och perfekta tjejer som oss, finns ju inte äns en andledning till att inte göra det !?


Haha, kolla in min snygga min! Vettefan vad jag höll på med... Men jag blir lixom alltid lika snygg, vad jag än gör för min! ;) Håller ni inte med ?
Klart ni gör! ;)



Kommentarer
Postat av: Annie

Du e fin<3

2011-10-21 @ 17:26:15
Postat av: Annie

du e ful <3

2011-10-21 @ 20:52:25
Postat av: Anonym

du e ful

2011-10-22 @ 21:53:19
Postat av: Magda

Just nu så orkar jag inte ens kommentera det faktum att du fortfarande inte är så snygg som du tror. Fast oj, då, Det blev liksom kommenterat ändå, fast jag tycker ändå att ni börjar bättra er på att inte skryta, så high five på den!!

2011-10-23 @ 14:27:30
URL: http://magdaforever.blogg.se/
Postat av: Nickis

Visst du är fin och smal, men måste du hålla på och skryta om det heeela tiden?!



Alla älskar inte dig, såklart dina föräldrer och nära vänner gör det.

Jag tänker inte erkänna att jag älskar er, för det gör jag inte

även om jag följer eran blogg.

Så håll inte på.

Everybody doesn't love everybody.



Kram!

2011-10-23 @ 17:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0