Echo, echo

Jag och Sassa skulle ju egentligen ha träffats idag. Men hon skulle till tandläkaren, så det blev inget med det. Vi kanske ska ses imorgon istället, men det är inte alls säkert. Har Studiedag på torsdag (tror jag), vilket är väldigt skönt! Men varför inte ha det på en fredag istället? Då hade man ju fått extra lång helg. Hur som helst så har jag svenskaprov imorgon. Jag är nästan säker på att det kommer gå piss! Visst... jag är ju bra på svenska och så. Men just alla ordklasser... dom bara vägrar sätta sig! Konjuktioner, pronomen, prepositioner... krångliga ord säger jag bara! Varför kan dom inte heta något enkelt, som frukt? Hur som helst så ska jag göra så gott jag kan. Man kan ju alltid hoppas på det bästa. Eller att svaren plötsligt dyker upp i huvudet när det väl gäller.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0