Brunetterna.se

Just nu är jag skit sur! -.- Kommer inte berätta varför.. Haha kanske lite onödigt att säga det då, men jag ville bara att ni skulle veta det.. ;)

Kan berätta lite kort vad jag gjorde igår.
Åkte ännu en gång till stan, men för att kolla på ''vinter skor'' denna gången. Hittade inte de jag ville ha men köpte ett par andra skitsnygga. Visar de i ett annat inlägg. 
Kvar att köpa: Jacka, mössa, en till halsduk ? och ett par vantar.

Men problemet är att jag hatar vinterjackor -.- De är så tjocka och fula. Man ser ju lixom bara fet ut i de och det vill man absolut inte göra lixom. Men kollade lite på internet igår och hittade en skit snygg jacka p å H&M, som man inte ser så tjock ut i, den har lixom ett skärp runt midjan... Vill inte visa den här på bloggen, så att lixom ingen härmar mig o köper en likadan, för det är det värsta jag vet -.- För vem vill inte härma mig lixom ?

VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT!

PS: Vi ska byta till Brunetterna.se, men när det blir är inte bestämmt än, så om ni någon gång fösöker gå in på vår blogg och det inte funkar så är det för att vi har bytt till Brunetterna.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0