Vet fan inte vad jag ska skriva här... ?

Hejj alla avundsjuka läsare! Har ni kommit över att jag är så sjukt mycket bätte än er än ? Det får vi se...;)


Har egentligen inget spec att säga, men man måste ju blogga lite ändå ? Right ?! Idag åkte jag och min mamma in till stan för att köpa lite nya jul saker. Det var en massa julsaker typ överallt, så jävla mysigt! Älskar verkligen julen! Men jul utan snö funkar lixom inte! Egentligen gillar jag inte snö, men jag tycker att det ska vara snö i en vecka (under jultiden), och sen ska den försvinna.

Jag känner mig verkligen skit lat/trött nu. Pratade lite med Lollo, vi kanske ska hitta på något snart, som att gå på bio, eller Liseberg eller så, men jag känner att jag inte orkar göra någonting just nu! Det ända jag vill just nu är att sitta hemma med datorn, haha. Bara jag som har sånna dagar ibland ?

Nu känner jag för att kolla på en film, och äta något gott till. Men inte för mycket, vill lixom inte få en ''rynkig mage'', you know. ;)






Kunde inte välja vilken av bilderna jag skulle ta, så det fick bli båda, de blev lika snygga lixom, men de e ju klart, det är ju jag på bilderna, så det är ju inte så konstigt! ;)




Kommentarer
Postat av: Emmie

Nää, du är ju bara för mycket, på ett bra sätt.

Tycker även att du har sjukt snygg näsa...

Pözzz

2011-11-19 @ 18:40:33
Postat av: Emmie... Igen

Shyyyst rubrik förresten;D

2011-11-19 @ 18:42:17
Postat av: Emelie

Men jaha.. Snygga bilder ;D

Men alltså du behöver ju inte se ner på de som har ''rynkiga'' magar? Eller? :)

2011-11-19 @ 18:50:57
Postat av: hannes

pee pee peepee vagina hihihi

2011-11-19 @ 21:17:43
Postat av: Emmie

Amen, MOGET, du där ovanför...

2011-11-19 @ 22:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0