Trött och förstörd...

Halou alla ''fans''!

Jag är har verkligen skiiiit ont just nu. Har träningsvärk typ överallt, magen, armarna, benen, kan knapps gå, så ont gör det lixom. Tycker så synt om mig själv ;( Jag förtjänar det inte! Men ska man träna får man nästan räkna med att man kommer få ont. Fast jag tycker fortfarande synd om mig själv..Haha.

Idag fyller min pappa år, så efter skolan åkte jag och köpte en liten present till honom. Vad ska man köpa till killar egentligen... ? Haha jag visste inte vad jag skulle köpa så köpte bara en ''lyxig'' mörk choklad till honom och en annan choklad med marsipan i och ett litet kort. Allt blev för 100 kr, haha billig present då men jag visste fan inte vad jag skulle köpa, men han blev glad ändå! :D

Måste plugga nu -.- Har engelska läxa plus omprov på SO. Varför i helvette ska man ha det lixom ? Låt mig få dåligt resultat om jag nu får det, vad fan ska man göra om för?! åhhhh! Är skit sur och så jävla sjukt trött på skolan, juste + spanska läxa (28 glosor).



Haha, vet att bilden är skit snygg... Men jag är helt förstörd just nu, och det skulle bara bli ett tråkigt inlägg om jag inte hade men en bild, så jag bjuder! ;)
Vet att ni vill se mitt vackra och helt underbara ansikte, men sry är skit trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0