Med dom bästa

Jag har inte kunnat blogga dom senaste dagarna eftersom att jag inte har suttit vid datorn. I fredags sov jag över hos Sara. Vi var ute, kollade på film, gjorde tjejsaker, snackade en massa och hade grymt mysigt. Jag hade ju rensat min garderob, så kläderna som jag inte ville ha hamnade i Saras garderob. Känns ju lite onödigt att slänga allt. Sedan fick hon ett par skor också. Det skulle bli en hel novell om jag skulle försöka skriva allt vi gjorde i detaljer. Så ni får nöja er med en kort sammanfattning.
I lördags hjälpte vi hennes föräldrar att städa. Vi åkte till en soptipp och slängde en massa skräp och sånt. Sedan åkte vi in till stan och mötte Becca. I några timmar gick vi runt på stan, åt, kollade i affärer osv. Sedan åkte vi hem till Sara och gjorde en massa kul. När vi skulle hem så bestämde vi oss istället för att sova över. Så vi låg och tittade på film halva natten. Självklart somnade jag, och när jag vaknade någon timma senare så satt Sara och Becca och kletade rött läppstift i ansiktet på mig. Ingen vacker syn kan jag säga. Sedan låg vi och pratade en fram tills kl 4/5. Jag känner att jag måste avsluta inlägget nu eftersom att det håller på att bli alldeles för långt. Kom nyss hem i alla fall.


Skorna som Sara fick. 1195 :- Eurosko. Jag hade redan ett par som ni kan se, så därför gav jag ett par till henne.























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0