Tidig julklapp ?!

Halou bitchez!

Tbx efter 4 timmar i stan. Har skiiit ont i fötterna nu. Men jag köpte Iphonen! :D Sket glad! Får man det man vill, så får man. Ger bort min iphone som jag har nu till min mamma, hon får den i julklapp av mig, hahah. Nej men...
Det är ju en massa saker man måste installera och en massa skit, och jag hinner absolut inte fixa det nu, så jag får typ börja använda den på torsdag eller fredag.. får se.


249 :-




Köpte detta skalet! <3
Vit och rosa tillsammans lixom. Rawr! ;) Sketa snyggt lixom!

Aja, nu så jag ta och vila fötterna framför tv:n en stund.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har blivit mkt bättre på att blogga!!! ( o förstått att du inte är så snygg trots allt) pözz

2011-11-30 @ 21:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0