Ska man på bio så ska man se bra filmer!

Asså omg, jag har typ inte bloggat något alls lixom?! :O Shit! Måste verkligen skärpa mig! Men det har lixom varit så mycket läxar och prov nu, så jag har nästan inte gjort annat än att plugga -.- Och ni har säkert saknat mig sjukt mycket, like always! ;)



Ialf, idag var det en ganska okej dag, vi hade nästan inga lektioner, vi hade bara spanska på morgonen. Sen åkte vi till burger king och åt där istället för den äckliga skolmaten. Och sen blev det bio med klassen/skolan. Skit dålig film -.- men bättre än att ha lektion!!


(Lollos hamburgare i bakgrunden)

Detta åt jag på burger king. Man vill ju lixom inte äta ett helt jävla meal lixom, vill ju lixom inte bli tjock, så det räckte men en hamburgare och en Milkshake. ;)


Bion! Den sög! Haha lollo somnade under filmen, något jag ínte gjorde/kunde göra, har ganska svårt för att somna, asså det tar ganska lång tid innan jag somnar, så det var lixom ingen idé att äns försöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0