Sisters

Sov ju över hos Sara igår. Och vi gick inte och la oss förrän efter 4. Titanic slutade egentligen kl 00:30. Men vi satt uppe och pratade halva natten också. Tillslut orkade vi nästan inte hålla ögonen öppna längre, så då somnade vi på direkten. Jag vaknade först (kl 8). Av någon anledning så är det alltid jag som vaknar först när jag sover över hos andra. Oftast vaknar jag tidigt också. Störande :/ Sara vaknade 2-3 timmar senare. Vi låg då kvar i sängen en stund, ända tills vi gick ner och åt frukost. Efter frukosten hängde vi med hennes föräldrar och handlade i typ 2 timmar. Sedan fick jag skjuts hem.



Jag vet att jag ser nyvaken ut. Ingen mascara...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0