Pusss från en perfekt chey!

Helooo!

Hinner inte skriva så mycket nu för jag ska iväg till en kompis, och kommer vara där hela dagen så jag kommer hem sent ikväll (Kl 11/12), vilket betyder att jag inte kommer kunna blogga, med det kanske blir någon mobil updatering.

Imorgon ska jag också iväg till en kompis, dock kommer jag inte komma hem lika sent (runt 8/9) eftersom det är skola nästa dag *Suck*, så jag kanske hinner blogga när jag kommer hem, men bara kanske. Annars blir det inget bloggande alls imon.
Bara så att ni vet lixom, så att ni inte behöver oroa er över söta och vackra mig. Och jag vet att ni kommer sakna mig, det behöver ni lixom inte säga/sriva. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0