Problem med önskelistan...

Asså är jag den ända som inte vet vad jag ska önska mig denna julen... ? Jag vet verkligen inte vad jag vill ha lixom. Pengar, presentkort eller kläder behöver jag lixom inte, för jag får ändå pengar när jag behöver det och kan köpa vad jag vill med det lixom, har lixom inte månadspeng eller så, för jag får ändå alltid när jag vill.

En iphone/mobil har jag redan, så det behöver jag inte. Jag får lixom alltid vad jag vill ändå, så då är det lite svårt att bestämma sig när man ändå har det så perkfekt.

Men något jag verkligen vill ha, det är klackskor. Så jävla snyggt lixom! Vill ha riktigt riktigt höga! Men ska jag verkligen önska mig det till en JULKLAPP, när jag ändå kan få det nu, hmm.... ?
Lite svårt när man ÄR och HAR det perfekt...!
Någon som är lite mindre perfekt och kanske kan hjälpa mig ?

Funderar på en resa... Skulle vara så skönt att få åka bort till ett mycket varmare land, bort från kylan, och bara ta det lungt lixom, bli brun och snygg(fast det är jag redan). Så sköööönt!
Jag tror det blir en resa!

Min önskelista denna julen:

-
En resa!

Haha, det får bli det ända! Det räcker lixom. Har man det perfekt så har man! ;)




Kommentarer
Postat av: Emmie

Har det lika "perfekt" som dig, fast jag ska åka till Kina över jul, så min julklapp blir nog massa shopping och 24 timmar på ett plan;D

2011-11-26 @ 15:44:44
Postat av: Emelie

JA! EN RESA SÅ ATT DU INTE KAN BLOGGA. PERFEKT AIDA :D Eller ett liv kanske? :)

2011-11-26 @ 20:06:15
Postat av: Emmie

Amen, seriöst!

Jag hittar bara ett ord; MOGET.

2011-11-26 @ 23:05:48
Postat av: Emelie

Nää, inte specielt! Men när man säger att man själv är mogen så är man tvärtom, omogen! Och du blir la inte mer mognare när du säger att något/någon annat/annan är moget/mogen? Alla har sina åsikter. Man ska acceptera dem, men man kan också skita i dem.

2011-11-26 @ 23:54:27
Postat av: Emmie

Vännen, det står inte någonstans att jag tycker jag är mogen,

Och jag accepterar vad du tycker till fullo.

Men efter vad du skriver så måste ju du acceptera det jag skriver också,

Eller så kan du bara skita i den, vilket du tydligen inte vill göra, för om du sket i ren, så skulle du inte ha svarat på min kommentar..

Pöss från mig;D

2011-11-27 @ 09:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0