Om Offi

Lite ointressanta.. eller intressanta (det beror på hur man ser det) saker som ni kanske inte visste om mig.

  • Mitt riktiga namn är Ofelia Linnea Ljungars (Hette Andersson ett tag också, men bytte till bara Ljungars)
  • Själv tycker jag att jag är långt ifrån bortskämd. Men mina vänner tycker motsatsen.
  • Min största rädsla är att svara i hemtelefonen. Jag vet inte varför.. det har bara blivit så.
  • När jag var liten så ville jag heta Pumba (Ni vet som den där grisen i Lejonkungen)
  • Jag har inte blodsband med min mormor och morfar, eller resten av släkten på mammas sida. För min mamma är ju adopterad från Thailand, så jag har alltså thailändskt blod. Min moster är också adopterad, fast från Sydkorea.
  • Jag har bara varit utomlands 7 gånger i hela mitt liv.

Om det är något mer ni undrar så är det bara att fråga i en kommentar. Det kan vara vad som helst. Om jag kan bita mig i stortån till exempel.


Kommentarer
Postat av: Alma

Kan du bita dig i tån?

2011-11-16 @ 22:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0