Ni får tro vad ni vill, men jag vet bäst själv! ;)



Sassa svarar: Haha, så bara för att jag inte vill skriva var jag köper mina kläder, så betyder det väl inte att jag köper de på en loppis ? Haha, det var något nytt.

Jag skulle ALDRIG köpa kläder på en loppis, så jävla äckligt! För det värsta jag vet är kläder som är använda. Ueew! Tänk vilka äckliga Personer som har använt de lixom ?! NEJ TACK, säger jag bara!


Jag måste väl säga detta för att ni ska fatta(om ni äns kommer göra det): Min kompis brukar faktiskt härma mig rätt så mycket, och jag hatar när folk (spec vänner, eller liknande), köper likadana kläder. Det är sjukt störande. Det gör lixom inget om man köper likadan tröja eller likadana byxor några gånger, men efter ett tag så blir det lixom för mycket!
Och jag vet att personen läser bloggen!

______

Jag minns inte att det fanns en regel om att man inte fick ändra sitt namn på bloggen... Något nytt jag kanske missat... ?
Och jag får väl heta vad fan jag vill här på bloggen eller ?!

STICK OR STAY BITCHEZ!



På den blå tröjan i mitten, så var prislappen inuti tröjan, så den syns inte så bra.

Kommentarer
Postat av: Emmie

Vi känner typ likadant. Jag har köpt en sak på loppis, och det var en gammal flaska balsam som jag la i min "kompis" balsamflaska.

(låter konstigt, jag vet)

Och den här "kompisen" härmar precis allt jag gör, hon köper allt som jag gör, hon... Aa, du fattar.

Så jag är hundra procent på din sida;D

2011-11-27 @ 13:52:21
Postat av: Anna

Okej förlåt, jag ville inte såra dig om du blev ledsen, men jag mena inte att du köper kläder på loppisar, men det vore ju lite kuul och veta vilka märken du använder o så!



Och vi vet att att du är jätte snygg, men snälla du.

Du är en skönhet, vi vet det redan okej?



puss!

2011-11-28 @ 22:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0