Museum

Igår var jag med Sara. Först gick vi runt en stund i stan och därefter åkte vi till sjöfartsmuséet. Dock stannade vi inte så länge, utan begav oss strax vidare till Naturhistoriskamuséet. Jag minns att jag var jätte rädd för den stora uppstoppade valen som fanns där när jag var liten. Och om jag kan nog inte säga att rädslan har försvunnit helt än. Den är ju verkligen läskigt stor :s När vi hade tittat på en massa uppstoppade djur i drygt en timma så gick tillbaka till stan. Det blev en snabbis förbi Tessie där jag köpte en jätte söt blus. Sedan åkte vi hem til mig för att packa övernattningssaker eftersom att vi snabbt bestämde oss för att sova över. Vi avslutade kvällen hemma hos Sara där vi såg på den gamla klassikern Titanic. Självklart låg vi där alldeles rödgråtna när filmen var slut. Så sjukt sorglig!

Sjöfartsmuséet:









Naturhistoriskamuséet:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0