Mirror

Åkte till stadsbiblioteket efter skolan tillsammans med Sara & Rebecca eftersom att vi tänkte plugga. Men jag stannade bara i ca 30 minuter, sedan skulle jag möta mami och Helen (moster). Vi gick och åt på en mysig Indisk resturang. Jag beställde någon lammgryta som såg skit äcklig ut. Liknade typ spya. Som tur var så smakade det inte lika illa. När vi hade ätit upp så gick vi vidare till någon affär som jag inte minns namnet på. Dom hade i alla fall något special erbjudande (20% på allt i butiken). Jag hittade en jätte gullig spegel som passar perfekt till mitt nya rum. Jag ska ha temat "gammaldags". Så mami köpte den till mig.







Kommentarer
Postat av: ´Magda

Angående vad du ska blogg om: jag tycker du kör på rätt bra, älskade ditt peptalk, ingen är perfekt-inlägg synd att inte vissa av oss (sassa) inte förstår sådana grejer, ja'menar, "jag är snyggast, jag är bäst" tycker det har gått lite (nej, MYCKET) över gränsen till självförtroende nu...

Men, Men, älskar dig i alla fall, PUSS;D

2011-11-16 @ 08:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0