*kommentera*

Sassa kanske inte kan blogga idag, så jag antar att jag får försöka hålla bloggen uppdaterad då. Just nu har jag inget intressant att blogga om. Faktum är att jag inte ens vet varför jag gör detta inlägget. Förresten! Vart tog alla kommentarer vägen? Förut var det jätte många som kommenterade, och nu har ingen kommenterat på nästan hela veckan. Förvänta er inte att vi kommer uppdatera så ofta om inte ni muntrar upp oss någon gång ibland. Det tar inte ens en minut att slänga in en kommentar. När vi byter blogg så vill vi ha en massa kommentarer. Och ni som låtsas vara olika personer får ju en liten fördel då. För vi kommer ju inte ha kvar era IP:adresser. Too bad...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0