Kometen

Åkte in till stan med familjen + mormor och morfar för att gå på resturang (Vi skulle fira att morfar fortfarande levde eller nåt). Jag tjatade om att vi skulle ta bilen ett tag, men sedan kom jag på att det var lönehelg, så vi skulle antagligen inte hitta någon parkeringsplats ändå. Hur som helst så tog vi en sväng förbi NK för att titta på deras julpyntade skyltfönster. Det är något vi har gjort ända sedan jag och Elliot var riktigt små. Inte lika intressant nu som förr. Men några minnen letade sig allt tillbaka. Sedan gick vi vidare till en jätte mysig resturang som hette Kometen där vi mötte farmor som var den som hade bokat bord och skulle bjuda oss på middagen. Jag beställde någon Wienerschnitzel som var hur stor som helst. Jag åt inte ens upp hälften, så egentligen borde jag nog ha beställt en barnportion. Detta inlägget börjar bli rätt så långt, så jag får nog ta och avsluta det nu.








Kommentarer
Postat av: Emmie

Vad mysigt!:D

2011-11-27 @ 07:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0