Jag är en människa med ett bra självförtroende



_____



Sassa svarar: Asså jag är så trött på att ni är så avundsjuka. Och jag ÄR perfekt, vad vill ni att jag ska säga lixom ? ''Förlåt för att jag har ett bra självförtoende'' ? Nej, det tänker jag absolut inte säga, för det är inget som är fel med det. Bara för att jag säger att jag är perfekt, gör det väl inte er fulare eller ? Eller är det bara jobbigt att jag har bättre självförtroende än vad ni har... ? Jag tror nog att det är så.
Låt mig älska mig själv vad fan! Och jag säger det igen, JAG ÄR SNYGG, SMAL, PERFEKT HELT ENKELT! ;)
Pusss!


Kommentarer
Postat av: DU ÄR INTE PERFEKT

jag ser en böld på din näsa ops det var din näsa

2011-11-17 @ 18:25:58
Postat av: Justin Bienber

asså om du typ skaffar en operation, slutar tro dig, inser hur ful du är och att det inte kommer funka att skriva tillbaka med "mogna svar" medans du sitter och gråter framför datorn så är du nästan inte så långt från perfekt man kan vara

2011-11-17 @ 18:33:08
Postat av: Alva

Det är rätt Aida! Ingen har rätten att kalla dig ful. Man är som man är och det kan ingen säga emot! Så gå ut och skaffa några vänner!

2011-11-17 @ 18:37:20
Postat av: Hannah Montana

tycker ni hon är bitchig? läs era kommentarer några gånger och så kanske era huvuden förstår vilka super bitches ni precis varit själva!! - förfan äckligt hur ni kan hålla på! ni kan tycka att hon är taskig, men hon skriver för fan inte skit om andras utseende, hon har en stor näsa och om det är så jävla svårt att acceptera hur andra kan se ut så gå i terapi och lär er att man kan se olika ut!



2011-11-17 @ 19:59:16
Postat av: Anonym

Bara att du sitter o säger att du har ett jävligt bra självfõrtroende bevisar hur dåligt du egentligen har XD. Haha tycker synd om dig

2011-11-17 @ 22:10:11
Postat av: Anonym

Ska du gråta ocksÅ

2011-11-18 @ 08:30:18
Postat av: Emmie

Asså, seriööööööööst, visst så är det superokej att man har superbra självförtroende, men eftersom att du jämt skriver saker som "Åhh vad snygg jag är" i varje inlägg så börjar det kännas ganska fake....

Fast det är ju min åsikt..

Pözzzzz på dig i alla fall;D

2011-11-18 @ 16:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0