i´m still alive

Halou bitchez!

Hur har ni det ? I don´t care, haha. Men jag frågar ändå, för man måste ju vara lite snäll ibland... ?! Just nu är jag skit sur över en grej. Jag slog till en liten skit unge idag, och jag hade på mig ett armband, så den typ böjdes. Och det var mitt favorit armband, fick det av en speciell person <3. Men aja, sånt kan hända!


(Precis när jag fick den, altså är den inte böjd på bilden)

Jätte intréssant inlägg, i know. Men det handlar ju fortfarande om mig, och ni älskar ju mig lixom, så det kan inte bli ointressant. ;)



Kommentarer
Postat av: Emmie

Nja, jag älskar dig inte...

Varför slog du till ungen?

Och hur hårt slog du på en skala 1-10??

2011-11-23 @ 20:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0